مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 08:002023-11-13سياسي

ایجاد جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است


عضو هیئت رییسه گروه دوستی پارلمانی ایران و فلسطین گفت: ایجاد جبهه رسانه ای حق علیه باطل و همراه سازی شبکه های جهانی رسانه ای از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با پروپاگاندای رسانه ای صهیونیسم و مظلوم نمایی روباه صفتانه آنان از نکات مهمی .

- فاطمه محمدبیگی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین در خصوص جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی درغزه، اظهار کرد: طی هفته های گذشته شاهد اعلام انزجار و نفرت افکار عمومی جهان نسبت به اقدامات ضدبشری رژیم سفاک اسراییل در نسل کشی و کشتار زنان و کودکان بی دفاع و مظلوم غزه و فلسطین بوده ایم.

وی ضمن درود به روان پاک شهدای غزه علی الخصوص کودکان، زنان و جوانان به خون خفته عملیات طوفان الاقصی افزود: بسیاری از مردم در سراسر جهان با برگزاری راهپیمایی موضع خود را در دفاع از مردم فلسطین نشان دادند و ما مشاهده کردیم که ملت های مسلمان در مرزهای منتهی به فلسطین اشغالی، تجمع کرده و علیه رژیم صهیونیستی شعار سر دادند.

نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: براساس آیه وجهدوا بامولکم و انفسکم فی سبیل الله ذلکم خیر لکم ان کنتم تعلمون به ما ثابت شد که راه فلسطین راهی جز مقاومت و ایستادگی نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است

ایجاد جبهه واحد رسانه ای برای مقابله با پروپاگاندای صهیونیست ها ضروری است