مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 16:352023-10-31فرهنگي

پوران درخشنده: من فیلم ساز اجتماعی ام و سخیف ساز نیستم


پوران درخشنده همچنان در انتظار تمدید پروانه ساخت «هیس پسرها گریه نمی کنند!» است و به تازگی نیز به عنوان بانوی موفق کارآفرین مورد تقدیر قرار گرفت.

- پوران درخشنده همچنان در انتظار تمدید پروانه ساخت هیس پسرها گریه نمی کنند! است و به تازگی نیز به عنوان بانوی موفق کارآفرین مورد تقدیر قرار گرفت.

پوران درخشنده همچنان در انتظار تمدید پروانه ساخت هیس پسرها گریه نمی کنند! است و به تازگی نیز به عنوان بانوی موفق کارآفرین مورد تقدیر قرار گرفت.

این کارگردان سینمای ایران بیش از 8 سال است فیلمی نساخته است و از آخرین فیلم هایش می توان از زیر سقف دودی و هیس دخترها فریاد نمی زنند نام برد.

  او در دوره مدیریت قبلی سازمان سینمایی؛ پروانه ساخت  هیس پسرها گریه نمی کنند را گرفت اما به دلیل کرونا و شرایط خاص اجتماعی این فیلم ساخته نشد و طی چند ماه گذشته به گفته ی خودش درخواست تمدید پروانه ساخت را ارایه کرده که همچنان بلاتکلیف است.

درخشنده در جدیدترین اظهاراتش به ایسنا گفت: طی یکی دو روز گذشته در سازمان سینمایی و جلسات شورای پروانه ساخت حاضر شدم و توضیحاتم را بابت ساخت این فیلم که دغدغه های سال های اخیرم هست را ارایه کردم و امیدوارم مسئولان دغدغه ی یک سینماگر اجتماعی را که سابقه کاری اش مشخص است را متوجه باشند و بدانند که قصد سیاه نمایی ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوران درخشنده: من فیلم ساز اجتماعی ام و سخیف ساز نیستم

پوران درخشنده: من فیلم ساز اجتماعی ام و سخیف ساز نیستم