مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 15:402023-11-13بين الملل

مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی: 95درصد تظاهرات های جهان ضد اسراییل است


مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی با اشاره به کاهش قابل توجه حامیان این رژیم در غرب و آمریکا اعلام کرد: 95درصد تظاهرات های جهانی در واکنش به جنگ کنونی غزه، - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - تسنیم نوشت: میان نگرانی فزاینده صهیونیست ها از موج بزرگ خشم افکار عمومی جهان علیه اسراییل در پی جنایات مداوم این رژیم علیه غیرنظامیان غزه، مرکز مطالعات امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد تعداد حامیان فلسطین در جهان از زمان آغاز جنگ کنونی غزه به شکل قابل توجهی افزایش یافته و به همین میزان شمار حامیان اسراییل کم شده است.

این مرکز صهیونیستی در گزارش خود اعلام کرد: نتایج بررسی ها و ارزیابی ها نشان می دهد که 95 درصد افرادی که در سراسر جهان بعد از آغاز جنگ غزه اقدام به برگزاری تظاهرات در واکنش به این جنگ کرده اند، از فلسطین حمایت می کنند.

از ابتدای جنگ فعلی غزه 3891 مورد تظاهرات در 92 کشور جهان برگزار شده که تعداد تظاهرات ها در حمایت از فلسطین بسیار بیشتر از اسراییل بوده است و این روند به همین شکل ادامه دارد.

در ادامه این گزارش تأکید شده است: در 6 روز ابتدایی جنگ 69 درصد از کل تظاهرات های جهان علیه اسراییل و در حمایت از فلسطینی ها و 31 درصد این تظاهرات ها به نفع اسراییل بود، اما از زمان اعلام روز خشم توسط حماس در 13 اکتبر تعداد تظاهرات ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی: 95درصد تظاهرات های جهان ضد اسراییل است

مرکز امنیتی رژیم صهیونیستی: 95درصد تظاهرات های جهان ضد اسراییل است