مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 آبان 1402 ساعت 12:002023-11-18سياسي

جبهه مقاومت، صهیونیست ها را با خواری و ذلت از غزه بیرون خواهد کرد


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: آمریکای جنایتکار و خون آشام مثل رژیم خونخوار اسراییل را در منطقه کاشت که به فضل الهی غده سرطانی را نابود خواهیم کرد.

- ایسنا/خوزستان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه سپاه گفت: آمریکای جنایتکار و خون آشام مثل رژیم خونخوار اسراییل را در منطقه کاشت که به فضل الهی غده سرطانی را نابود خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در راهپیمایی اقشار مختلف مردم اهواز که امروز (27 آبان ماه) در پی تداوم حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم غزه انجام شد، اظهار کرد: این اجتماع بزرگ با حضور آحاد مردم، ملت آگاه و بابصیرت و ولایت مدار خوزستان به پاس احترام خون مقدس شهدای بی گناه و کودکان فلسطین در سراسر کشور در آستانه روز جهانی کودک برگزار شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا وی با اشاره به آیاتی از قرآن، افزود: خداوند در قرآن کریم می فرماید شما با مال و جانتان آزمایش می شوید اما یک سؤال، چه آزمایشی؟ بحث در این زمینه مفصل است که یکی این است که کدام آزمایش بالاتر از حفظ دین است؟ و کدام معامله بالاتر از این است که انسان جان و مالش را در این امتحان بزرگ یعنی حفظ دین و اسلام تقدیم کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت، صهیونیست ها را با خواری و ذلت از غزه بیرون خواهد کرد

جبهه مقاومت، صهیونیست ها را با خواری و ذلت از غزه بیرون خواهد کرد