مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 15:102023-11-15سياسي

نمایشگاه کتاب آینده روشن با 12 هزار جلد در گچساران افتتاح شد


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: نمایشگاه کتاب تحت عنوان آینده روشن با 12 هزار جلد کتاب در این شهرستان به مناسبت هفته کتاب و کتاب خوانی افتتاح شد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران؛ حجت الاسلام هاشمی منش در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب این شهرستان اظهار کرد: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت خوبی برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جوان با فرهنگ کتابخوانی است.

وی بیان کرد: به وجود آوردن زمینه های پیوند و دوستی با کتاب از اهمیتی خاص برخوردار است.

امام جمعه گچساران با اشاره به پایین آمدن سرانه کتابخوانی در کشور تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بر فواید کتابخوانی تاکید کردند.

حجت الاسلام هاشمی منش عنوان کرد: نقش برجسته و سازنده کتاب در تکامل فردی و اجتماعی مشهود بوده و سزاوار نیست به چنین عنصر مهمی کم توجّه باشیم و آن را فراموش کنیم.

اورنگ نارکی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران در این آیین اظهار کرد: نمایشگاه کتاب آینده روشن به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در مرکز شهرستان افتتاح شد.

وی با اشاره به شعار آینده خوانی سی یکمین دوره هفته کتاب بیان کرد: در این نمایشگاه افزون بر 12 هزار جلد کتاب با 2 هزار عنوان در عناوین مختلف مانند دفاع مقدس، مذهبی، کودک،علمی، رمان، آموزشی، روانشناسی و غیره وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب آینده روشن با 12 هزار جلد در گچساران افتتاح شد

نمایشگاه کتاب آینده روشن با 12 هزار جلد در گچساران افتتاح شد