مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 22:402023-11-05ورزشي

52 اعزام بین المللی فدراسیون تنیس روی میز در شش ماهه نخست سال


فدراسیون تنیس روی میز با انجام 52 اعزام بین المللی در شش ماهه ی نخست سال 1402 یکی از فدراسیون های شلوغ در میان 54 فدراسیون حاضر بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در شش ماهه ی نخست سال 1402 فدراسیون تنیس روی میز با 52 اعزام برون مرزی یکی از فدراسیون های شلوغ و پر کارکرد در نیمه اول امسال محسوب می شود.

فدراسیون تنیس روی میز درحالی در شش ماهه ی نخست سال توانست 52 اعزام بین المللی داشته باشد که بیش از 80 درصد این سفرها بدون در نظر گرفتن بودجه ی اختصاص یافته از سوی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان صورت گرفته و بخش عمده ی هزینه ی این اعزام ها از طریق اسپانسر، خیرین و والدین ورزشکاران تامین شده است.

این سفرها شامل ، اعزام ورزشکار در رده های سنی هوپس، نوجوانان، جوانان ، بزرگسالان و پیشکسوتان در دو بخش پسران و دختران به رویدادهای جهانی ، آسیایی و بین المللی، اعزام مربی به کلاسهای بین المللی و حضور داوران کشورمان در رویدادهای بین المللی، آسیایی و جهانی و همچنین حضور ورزشکاران کشورمان در کمپ های مشترک با سایر کشورها می باشد که در بیش از 50 درصد اعزام ورزشکاران به رویدادهای بین المللی، آسیایی و جهانی، پینگ پنگ بازان ایرانی با مدال به کشور بازگشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 اعزام بین المللی فدراسیون تنیس روی میز در شش ماهه نخست سال

52 اعزام بین المللی فدراسیون تنیس روی میز در شش ماهه نخست سال