مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:152023-11-07بين الملل

نگرانی گوترش از گسترش جنگ منطقه ای و تبدیل غزه به گورستان کودکان!


به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل ضمن اشاره به اینکه کابوس غزه فراتر از یک بحران انسانی است و این یک بحران برای بشریت است، - نگرانی گوترش از گسترش جنگ منطقه ای و تبدیل غزه به گورستان کودکان! دبیرکل سازمان ملل دوشنبه شب با ابزار نگرانی از وخامت اوضاع انسانی در غزه و گسترش دامنه درگیری در سطح منطقه اعلام کرد: غزه در حال تبدیل شدن به گورستان کودکان و خبرنگاران است.

به گزاش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از اسپوتنیک، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل ضمن اشاره به اینکه کابوس غزه فراتر از یک بحران انسانی است و این یک بحران برای بشریت است، گفت: تشدید درگیری در غزه جهان را تکان می دهد، منطقه را متلاطم و از همه غم انگیزتر، بسیاری از زندگی های بی گناه را نابود می کند.

گوترش کرانه باختری و قدس اشغالی را از جمله مناطق ملتهب توصیف کرد که ممکن است اوضاع از کنترل خارج شود و همچنین از تشدید درگیری ها در لبنان، سوریه، عراق و یمن ابراز نگرانی کرد.

وی تصریح کرد: بمباران مداوم، غیرنظامیان، بیمارستان ها، اردوگاه های پناهندگان، مساجد، کلیسا ها و تأسیسات سازمان ملل را هدف قرار می دهند و بر اثر آن هیچ کس در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی گوترش از گسترش جنگ منطقه ای و تبدیل غزه به گورستان کودکان!

نگرانی گوترش از گسترش جنگ منطقه ای و تبدیل غزه به گورستان کودکان!