مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 22:152023-11-19حوادث

رد رشوه دو میلیاردی ماموران انتظامی دلفان


فرمانده انتظامی لرستان از رد رشوه 2 میلیارد و 298 میلیون و 730 هزار ریالی مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات شهرستان دلفان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از رد رشوه 2 میلیارد و 298 میلیون و 730 هزار ریالی مامور وظیفه شناس پلیس اطلاعات شهرستان دلفان خبر داد.

سرداریحیی الهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی شهرستان دلفان در پی دریافت خبر مبنی بر نگهداری عرضه و فروش مواد مخدر از نوع هرویین توسط فردی به هویت معلوم با توجه به وجود نارضایتی های فراوان در این خصوص و وصول چند بار اخبار فروش مواد مخدر صنعتی توسط یاد شده موضوع به صورت ویژه دردستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی محل و مخفیگاه وی را شناسایی و پس از هماهنگی قضایی به آدرس موردنظر اعزام و مقدار چهارصد گرم هرویین از وی کشف شد.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه حین عملیات دستگیری، متهم برای چشم پوشی پلیس و فرار از روند قانونی مبلغ 2 میلیارد 298 میلیون و 730 هزار ریال وجه نقد به عنوان رشوه به ماموران پلیس پیشنهاد داد، گفت: ماموران با عزت نفس و صحت عمل با تشکیل متهم را برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رد رشوه دو میلیاردی ماموران انتظامی دلفان

رد رشوه دو میلیاردی ماموران انتظامی دلفان