مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 18:252023-11-06ورزشي

فریاد سرمربی لیگ برتری از عملکرد افشاریان و دادخواهی نزد استاندار


سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال نوین یاسوج حاضر در لیگ برتر نونهالان فوتبال ایران گفت: افشاریان دلش برای فوتبال این استان نمی سوزد.

- عباس پزشکپور سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال نوین یاسوج حاضر در لیگ برتر نونهالان فوتبال ایران در گفت وگو با خبرنگار فارس با انتقاد شدید از عملکرد هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمین چمن استادیوم تختی شهر یاسوج قبلا در اختیار ما بود و ما برنده مزایده شده بودیم.

او گفت: طبق جلسه ای که با آقای استاندار داشتیم به احترام مسئول ارشد استان و معاون وقت ایشان جناب آقای دکتر شهامت به دلیل اینکه هیئت فوتبال شهرستان زمینی در اختیار نداشت و می بایست مسابقات را در آن برگزار می کرد لذا به همین دلیل چمن استادیوم تختی را در اختیار آنها قرار دادیم.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان استقلال نوین یاسوج حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران گفت: آنها به ما قول داده بودند تیم هایی که در لیگ های مهم کشوری حضور دارند بتوانند از این چمن برای تمرین و مسابقات خودشان استفاده کنند برای مثال اکنون ما نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در لیگ برتر نونهالان ایران هستیم و در روز جمعه هم می بایست پذیرای تیم فوتبال نونهالان سپاهان اصفهان در شهر یاسوج باشیم که خود نشان دهنده اهمیت موضوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد سرمربی لیگ برتری از عملکرد افشاریان و دادخواهی نزد استاندار

فریاد سرمربی لیگ برتری از عملکرد افشاریان و دادخواهی نزد استاندار