مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 12:102023-10-26دانش

فرصت دانشگاه آزاد به دانشجویان دکتری برای تقویت توانمندی های تدریس


معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح دستیار آموزشی فرصت تقویت و سنجش توانمندی های دانشجویان دکتری در تدریس را ایجاد کرده است.

- معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای طرح دستیار آموزشی فرصت تقویت و سنجش توانمندی های دانشجویان دکتری در تدریس را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمد علی اکبری با حضور در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت : بهبود و گسترش فضای فیزیکی کلاس ها، اصلاح برنامه ریزی آموزشی، افزایش امکانات آزمایشگاهی و … از جمله موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

دکتر علی اکبری در پاسخ به سوال دانشجویان در رابطه با طرح دستیار آموزشی و هیئت علمی وابسته اظهار کرد: دستیار آموزشی یک طرح موفق در دانشگاه های دنیا است که امکان سنجش دانش دانشجویان دکتری را فراهم می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای این طرح فرصت تقویت و سنجش توانمندی های دانشجویان دکتری در تدریس را ایجاد کرده است.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پایش اساتید حق التدریس به دلیل عدم وابستگی کامل به دانشگاه، با مشکلاتی مواجه بود که سبب شد دانشگاه نسبت به اجرای طرح دستیار آموزشی برای حل آن اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت دانشگاه آزاد به دانشجویان دکتری برای تقویت توانمندی های تدریس

فرصت دانشگاه آزاد به دانشجویان دکتری برای تقویت توانمندی های تدریس