موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - آژانس بين المللي انرژي اتمي - آژانس بين المللي انرژي - انتخابات رياست جمهوري - آژانس بين المللي - پوران كاوه - زمان دربي - محمد الدعايه - جريان هاي افراطي - شهر خودرو مشهد - كريستيانو جيونتولي - زندانيان زن - محمدتقي نظرپور - رييس مركز ملي فرش ايران - خانواده شهداي هسته اي - شهر مريانج - حذف تيم - آزادسازي سواحل مازندران

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 13:452023-11-05سياسي

این نشانه ها می گویند شما شخصیت قوی دارید


از نظر تئوری، همه ی تجربیات مان ما را به افراد قوی تر و بهتری تبدیل می کنند.

خوشبینی، تحت کنترل داشتن زندگی خود و تأسف نخوردن به حال خود تنها تعدادی از ویژگی هایی هستند که باید سعی کنیم در خود پرورش دهیم.

- منظور این نیست که آیا شما تحت کنترل احساسات تان هستید یا منطق تان.

کسانی که شخصیت قوی ای دارند می دانند که چطور هر دو بخش وجودشان را در تعادل نگه دارند و وقت هایی که هنگام تصمیم گیری، احساس شان به منطق شان غلبه می کند، به آن واقف اند.

2- از وقت تان طوری استفاده می کنید که فایده و ثمری داشته باشید به گزارش سایت قطره و به نقل ازباتو، برای انجام ندادن کارهای خود شاید هزاران بهانه و توجیه بشود آورد.

اما کسانی که شخصیت قوی ای دارند تمرکز خود را روی چیزی می گذارند که واقعاً به دنبالش هستند و از هدر دادن وقت خود برای کارهایی ثمره و بازدهی ای ندارند، خودداری می کنند.

3- به توانایی خود در سازگاری با تغییرات مطمئنید زندگی پیوسته در تغییر است و گاهی سخت می شود خود را با شرایط جدید سازگار کرد.

اغلب افراد تلاش می کنند در برابر این تغییرات مقاومت کنند اما آن هایی که شخصیت قوی ای دارند تمرکز خود را بر روی مواجهه با واقعیت به سرعت متغیر زندگی می گذارند.

4- با ترس هایتان که شما را عقب نگه می دارند رو به رو می شوید اغلب افراد از ترس های خود دوری می کنند؛ بعضی سعی می ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این نشانه ها می گویند شما شخصیت قوی دارید

این نشانه ها می گویند شما شخصیت قوی دارید