مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 14:152023-10-30پزشكي

ایران، سومین کشور دنیا در عرضه مقالات پیرامون درمان چاقی/چاقی یک معضل جهانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست خبری با موضوع تبیین و تشریح مرجعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در درمان چاقی و جراحی درون بین، - رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، به تبیین و تشریح مرجعیت علمی دانشگاه در درمان چاقی و جراحی درون بین پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا پازوکی، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در نشست خبری با موضوع تبیین و تشریح مرجعیت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران در درمان چاقی و جراحی درون بین، گفت: دانشگاه های علوم پزشکی به عنوان متولیان حوزه سلامت، دستاورد هایی داشته اند که برخی دستاورد ها در سطح بین الملل مطرح است.

وی افزود: چاقی یکی از معضلات امروز دنیا و ایران است و در همین راستا، رشته جراحی چاقی در کشور راه اندازی شد و تاکنون بیش از 100 فارغ التحصیل در این رشته داریم.

پازوکی ادامه داد: ایران در زمینه درمان چاقی، میزبان بیماران خارجی است و همچنین تعدادی از فارغ التحصیلان این رشته نیز از خارج از کشور بوده اند.

وی گفت: حاصل تجربیات خودمان را در قالب مقالات توانسته ایم به اطلاع دنیا برسانیم و فدراسیون بین المللی جراحی چاقی، ایران را به عنوان هشتمین کشور در عرضه مقالات معرفی کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران، سومین کشور دنیا در عرضه مقالات پیرامون درمان چاقی/چاقی یک معضل جهانی است

ایران، سومین کشور دنیا در عرضه مقالات پیرامون درمان چاقی/چاقی یک معضل جهانی است