مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-03فرهنگي

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین افتتاح شد


آیین گشایش نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین با حضور محمد مهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، محمود سالاری، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی دیگر از مسئولین و هنرمندان در موزه هنرهای معاصر تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در آغاز این مراسم، محمد خراسانی زاده گفت: در روزهایی که ملت مظلوم فلسطین، جانانه در مقابل ظلم و ستم رژیم اشغالگر صهیونیستی ایستاده اند و جنایات و نسل کشی های این رژیم کودک کش برای جهان و جهانیان مسجل شده، زبان هنر بیش از هر زبان دیگری می تواند موثر و تبیین گر باشد.

مدیرکل دفتر هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: کارتون و کاریکاتور به عنوان یک هنر زنده، پویا و صریح، یکی از موثرترین شاخه های هنری است که از قابلیت ارائه در لحظه برخوردار است.

اکنون در آستانه یوم الله سیزده آبان، هفته استکبارستیزی و برپایی جشن ایستادگی ملت ایران، نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین با آثار هنرمندانی از پانزده کشور آمریکای جنوبی افتتاح می شود.

  سرپرست موزه هنرهای معاصر تهران از حضور و مشارکت تمامی هنرمندانی که آثار خود را در این رویداد هنری ارائه کرده اند، قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین افتتاح شد

نمایشگاه کارتون و کاریکاتور آمریکای لاتین افتتاح شد