مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 10:402023-10-31سياسي

سربازی یعنی پوشش سنگرهای خالی در مقابله با دشمن


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: معنای سربازی این است که انسان هر کجا سنگر خالی ببیند وارد عرصه شود و آگاه باشد که اجر و مزد این کار در دستگاه خداوند متعال گم نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار فرمانده تیپ نیروهای مخصوص 110 سلمان فارسی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور بوده و کار در چنین شرایطی با محدودیت و سختی هایی روبروست و برای همین به ارزش کار شما در استان افزوده می شود.

امام جمعه زاهدان افزود: یکی از مواردی که در ارزش گذاری کارها تاثیرگذار است زمان انجام آن است تا یک خدمت به موقع و در زمان مناسب خود صورت گیرد.

آیت الله محامی بیان داشت: از دیگر عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری شرایط انجام کار است برای مثال جنگ احزاب که پیامبر از آن به عنوان یک موقعیت خاص یاد کرده اند.

وی ادامه داد: در فضای کنونی کشور کار در سیستان و بلوچستان با وجود تحرکات دشمن در آن سوی مرز سخت بوده و دارای اجر و مزد بیشتری است و باید توجه داشت که طبق روایات برترین کارها سخت ترین آن هاست.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: از دیگر عوامل تاثیرگذار در ارزش گذاری این است که فرد چه چیزی را در راه خدا هزینه کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربازی یعنی پوشش سنگرهای خالی در مقابله با دشمن

سربازی یعنی پوشش سنگرهای خالی در مقابله با دشمن