مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 18:052023-11-14دانش

نخستین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در اردبیل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمود قلی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: این کنفرانس با همکاری محیط زیست استان، - مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: اولین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار به میزبانی اردبیل و با همکاری دانشگاه محقق اردبیلی روز های 20 و 21 آذرماه امسال برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمود قلی زاده مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل اظهار کرد: این کنفرانس با همکاری محیط زیست استان، دانشگاه محقق اردبیلی و اداره کل منابع طبیعی با محوزیت کوهستان برگزار خواهد شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه این همایش به صورت رسمی برگزار می گردد، تمامی مقالات این کنفرانس در پایگاه سیویلیکا و نیز کنسرسیوم محتوای ملی نمایه خواهد شد و علاقمندان می توانند با اطمینان کامل، مقالات خود را در این همایش ارائه نموده و از امتیازات علمی ارائه مقاله کنفرانس با دریافت گواهی کنفرانس استفاده نمایید.

وی با بیان اینکه دامداران استان بهتر است هر چه سریع تر پروانه چرای مرتع خود را تبدیل به مرتع داری تلفیقی کنند افزود: 902 هزار هکتار مرتع در استان شامل سه بخش قشلاقی، ییلاقی و روستایی وجود دارد که 356 هزار هکتار آن مراتع یی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در اردبیل

نخستین کنفرانس بین المللی کوهستان پایدار در اردبیل