مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-21سياسي

اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده اند


اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده اند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده اند.

اسماعیل چمنی 30 آبان در نشست سیاسی جبهه علمی و فرهنگی بسیج اساتید در دانشگاه محقق اردبیلی ضمن تبریک هفته بسیج، گفت: در سایه تشکیل بسیج جنگ هشت ساله به خوبی مدیریت شد و به همه دنیا نشان داده شد که با تفکر بسیجی می توان در مقابل تمام دنیا ایستاد و آنها را زمین گیر کرد.

وی افزود: امروز تفکر بسیجی در کشورهای مختلف به عنوان یک الگو از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفته شده و در سایه آن در کشورهای مختلف از جمله فلسطین، سوریه، لیبی، یمن، لبنان و غیره در مقابل استکبار و رژیم صهیونیستی ایستاده آمد و دشمنان خود را به زانو درآورده اند.

رییس دانشگاه معین استان اردبیل با بیان اینکه تفکر بسیجی خواب را از چشم دشمنان گرفته است، ادامه داد: امروز علیرغم تحریم های ظالمانه علیه کشورمان، به دنیا نشان دادیم که می توانیم با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی در حوزه تولید علم و فناوری برای کشور کسب کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اساتید بسیجی در نظام حکمرانی تولید فکر کرده و می توانند کشور را در چالش های مختلف از گردنه های سخت عبور دهند، خاطرنشان کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده اند

اساتید بسیجی با تکیه بر توان داخلی افتخارات ارزشمندی برای کشور کسب کرده اند