مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-14سياسي

رهایی: باید ارزش مسؤولان نهاد رهبری در محیط علمی به خوبی درک شود


سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه باید ارزش مسئولان نهاد رهبری در محیط علمی به خوبی درک شود، گفت: این افراد بدون اینکه منفعت خاصی برایشان مطرح شود و دنبال فرصت های خاصی باشند با یک همراهی همه جانبه دانشگاهیان را همراهی و کمک می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، علیرضا رهایی سرپرست دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مراسم تکریم و معارفه مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه، یکی از اهداف مهم نظام آموزش عالی پس از پیروزی انقلاب را تربیت متخصصین متعهد و معتقد به مبانی نظام و متعهد به خدمت به کشور دانست و گفت: در این مسیر همکاران ما در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت های زیادی در جهت ارتقا جایگاه علمی کشور داشته اند و این امر همواره یک هدف بوده است.

اما از آنجایی که معتقد هستیم هنر ما باید در این باشد که یک سری افراد متعهد و متخصص برای خدمت در کشور داشته باشیم نقش نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این بخش نقش بسیار مهم و سنگین است.

وی در ادامه تصریح کرد: تربیت فرهنگی و دینی دانشجویان یکی از موضوعات مهمی است که در کنار سایر وظایف مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بر آن اهتمام دارند و در دوره های مختلف نیز این وظیفه مهم را به درستی برنامه ریزی و اجرا کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی: باید ارزش مسؤولان نهاد رهبری در محیط علمی به خوبی درک شود

رهایی: باید ارزش مسؤولان نهاد رهبری در محیط علمی به خوبی درک شود