مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 15:152023-11-09حوادث

4 نقطه حادثه خیز محور ارومیه _ سلماس اصلاح شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اصلاح 4 نقطه حادثه خیز در محور ارومیه _ سلماس خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از اصلاح 4 نقطه حادثه خیز در محور ارومیه _ سلماس خبر داد.

حبیب خوش فطرت با اشاره به آمار بالای فوتی ها و مصدومین ناشی از تصادفات در نقاط حادثه خیز جاده های مواصلاتی استان گفت: محور ارومیه سلماس یکی از محورهای پرتردد استان محسوب می شود که در کریدور جنوب به شمال قرار دارد و در این محور 4 نقطه حادثه خیز اصلاح شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: کل مسیر این کریدور در استان به صورت بزرگراه اجرا شده و یا در حال تعریض به صورت چهار خطی است.

وی در ادامه با توجه به اینکه یک قسمت از محور ارومیه به سلماس تعریض نشده است، خاطرنشان کرد: پیگیری های لازم برای تعریض 27 کیلومتر از این مسیر انجام شده است.

خوش فطرت، در ادامه با اشاره به 4 نقطه پر تصادف، مسیر ارومیه-سلماس، اذعان کرد: 2 مورد از این نقاط حادثه خیز به صورت کامل اصلاح شده و از 2 مورد باقیمانده یکی در حال اصلاح و دیگری با تابلوها به صورت کامل آشکارسازی شده است.

وی درخصوص نصب نیوجرسی در 27 کیلومتر از محور گفت: عرض 14 متری، از دلایل کم عرض بودن جاده به حساب می آید و امکان نصب جدا کننده نیوج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 نقطه حادثه خیز محور ارومیه _ سلماس اصلاح شد

4 نقطه حادثه خیز محور ارومیه _ سلماس اصلاح شد