مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:552023-11-19پزشكي

تعرفه گذاری صحیح و اجرای فوق العاده خاص مطالبه اصلی پرستاران


پرستاری شغلی خطیر و مهم است که با همه سختی هایش، آن هنگام که سلامت را برای بیمار به ارمغان می آورد طعم شیرینی دارد اما چه خوب است مسئولان نیز پاسخگوی خوبی برای مشقت های ان فرشتگان سفیدپوشان باشند.

- ایسنا/یزد پرستاری شغلی خطیر و مهم است که با همه سختی هایش، آن هنگام که سلامت را برای بیمار به ارمغان می آورد طعم شیرینی دارد اما چه خوب است مسئولان نیز پاسخگوی خوبی برای مشقت های ان فرشتگان سفیدپوشان باشند.

تقریباً همه انسانها با فرشته ای زمینی به نام پرستار آشنایی دارند و این افراد را عمدتاً با خصلت فداکاری و ایثارگری در ذهن خود متصور هستند؛ به ویژه در جریان بحران کرونا که هر روز و هر دقیقه شاهد ایثار و گاهاً جانفشانی این مدافعان سلامت بودیم.

این فرشتگان سفیدپوش و نجیب نه فقط در جریان بحران هایی مانند کرونا، بلکه هر روز و شب و آسایش زندگی خود را فدای حفظ سلامت بیمارانشان می کنند و هرچند مانند دیگر مردم از دغدغه های شغلی و مشکلات روزمره زندگی رنج می برند ولی همواره با روی گشاده بر بالین بیماران خدمت می کنند.

هرچند پزشکان محترم درمانگر هستند ولی اگر مراقبتهای پرستاران نبود، قطعاً بسیاری از این درمان ها نیز نتیجه بخش نبود؛ به بهانه روزی که به نام دلسوزترین، پرتلاش ترین و تاثیرگذارترین افراد در عرصه سلامت به عنوان روز پرستار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعرفه گذاری صحیح و اجرای فوق العاده خاص مطالبه اصلی پرستاران

تعرفه گذاری صحیح و اجرای فوق العاده خاص مطالبه اصلی پرستاران