مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 18:252023-10-25اقتصادي

اقدامات خوبی برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی چابهار انجام شده است


رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی چابهار صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ، صالحی در بازدید از روستاهای حاشیه چابهار به تشریح سیاستهای بنیاد مسکن در توسعه و ساماندهی حاشیه چابهار پرداخت و گفت: کارهایی انجام شده و لازم است جهت تسریع و تسهیل در امور اقداماتی و صدور مجوزهایی صورت گیرد.

وی افزود: مجوزهای لازم صادر شد که هم در واگذاری زمین به مردم و هم توافق مالکین و هم آزادسازی معابر سرعت بیشتری پیدا کند.

رییس بنیاد مسکن کشور گفت: بعد از انعقاد قرارداد با راه و شهرسازی اقدامات خوبی در موضوع ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی صورت گرفته است.

صالحی ادامه داد: در خصوص توسعه روستاها هم بازدیدهای مختلف انجام گرفت که خوشبختانه با تفاهمی که با سازمان ملی زمین و مسکن به امضا رسیده بنیاد هیچ محدودیتی برای متقاضیانی که فاقد مسکن هستند و نیاز است که روستا ها گسترش پیدا کنند و مسکن ساخته شود نداریم.

 رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افزود: بر اساس این تفاهمنامه زمین مورد نیاز متقاضیان مسکن روستایی شناسایی و در اختیار قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات خوبی برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی چابهار انجام شده است

اقدامات خوبی برای ساماندهی سکونتگاه های غیررسمی چابهار انجام شده است