مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-20ورزشي

مدال آوران هانگژو چهارشنبه با مقام معظم رهبری دیدار می کنند


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همواره ورزشکاران قهرمان را الگویی برای جوانان نظام جمهوری اسلامی دانسته و از نخبگان ورزشی به عنوان سفیران اخلاق، - روز چهارشنبه به عنوان زمان دیدار مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی و همچنین قهرمانان رویداد های یک سال گذشته با مقام معظم رهبری مشخص شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، همواره ورزشکاران قهرمان را الگویی برای جوانان نظام جمهوری اسلامی دانسته و از نخبگان ورزشی به عنوان سفیران اخلاق، معنویت و فرهنگ ایرانی یاد می کنند.

تاکید همیشگی رهبر معظم انقلاب بر این است که ورزش قهرمانی یکی از مولفه های راهبردی برای ترویج فرهنگ و هویت انقلاب اسلامی در دنیا است و از همین رو با مهم شمردن جایگاه قهرمانان، همواره دیدار هایی را با آن ها داشته اند.

خبرگزاری مهر پیش از این با یادآوری دیدار هایی که پیش از این قهرمانان ورزش کشور با معظم له داشته اند از برنامه ریزی برای ملاقات مدال آوران بازی های آسیایی و پاراآسیایی با ایشان خبر داده بود.

قرار است این ملاقات روز چهارشنبه اول آذر برگزار شود.

علاوه بر ورزشکارانی که در جریان بازی های آسیایی و پاراآسیایی صاحب مدال شدند، ورزشکارانی که طی یک سال گذشته از حضور در میادین مختلف بین المللی به مدال دست یافتند نیز در این دیدار صمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال آوران هانگژو چهارشنبه با مقام معظم رهبری دیدار می کنند

مدال آوران هانگژو چهارشنبه با مقام معظم رهبری دیدار می کنند