مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-04دانش

تدوین سند ملی تئاتر باید سریعتر انجام شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو- به نقل از روابط عمومی مجموعه تئانرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، - حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی روز جمعه 12 آبان ماه پس از نشست با رییس مجموعه تئاترشهر از نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای نیز دیدن کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو - به نقل از روابط عمومی مجموعه تئانرشهر، حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، روز جمعه 12 آبان ماه پس از نشست و گفتگو با سیدمحمدجواد طاهری، رییس مجموعه تئاترشهر، از نمایش پدر به کارگردانی آروند دشت آرای نیز دیدن کرد.

حجت الاسلام عبدالحسین خسروپناه در این دیدار خواستار توجه بیشتر مسوولین فرهنگی به هنر تئاتر شد و اظهار کرد: هنر تئاتر برای رشد و بالندگی، نیازمند توجه بیشتر مدیران و مسوولین فرهنگی است.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین با اشاره به تدوین سند ملی تئاتر خطاب به طاهری گفت: با همکاری هنرمندان تئاتر، باید تدوین سند تئاتر هر چه سریعتر تدوین شود تا انشاءالله مسایل مختلف تئاتر از جمله تبدیل اداره کل هنر های نمایشی به سازمان تئاتر و اختصاص بودجه مناسب برای تولید و اجرای آثار در تهران و شهرستان ها محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین سند ملی تئاتر باید سریعتر انجام شود

تدوین سند ملی تئاتر باید سریعتر انجام شود