مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-12سياسي

کنسرسیوم های اشتغال در سراسر کشور راه اندازی می شوند


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: هدف گذاری کرده ایم، کنسرسیوم اشتغال را تا همه استان های کشور ادامه دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، عرفان خسرویان صبح امروز یکشنبه 21 آبان ماه در آیین راه اندازی نخستین کنسرسیوم اشتغال و فنی و حرفه ای کشور در دانشگاه شهید چمران کرمان اظهار داشت: امروز روز پرافتخاری برای دانشگاه فنی و حرفه ای ست و استقبال صنایع بزرگ برای تامین نیروهای مورد نیاز از طریق این کنسرسویم بسیار خوب است.

وی بیان داشت: دانشگاه ها از نسل یک تا نسل چهار تکامل داشته اند و هرچند در گذشته صرفا به مسائل تحقیقاتی و پژوهش می پرداخته اند، اما امروز در یک همکاری بسیار نزدیک با اکوسیستم صنعتی و اقتصادی کار می کنند.

 رییس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با بیان اینکه مهمترین سرمایه سازمان را سرمایه انسانی می دانند، ادامه داد: همه کشورهایی که در یک رقابت چالش پذیر پیشرفت و توسعه در یک منطقه جغرافیایی حضور دارند، تلاش می کنند، حوزه های فناوری و نوآوری را توسعه دهند.

خسرویان ابراز داشت: توسعه منابع انسانی یکی از ارکان توسعه فناوری و نوآوری ست و گزارش های بین المللی نشان می دهد بیش از 70 درصد جمعیت جوان دنیا از 20 تا 35 سالگی که در سنین کار هست متعلق به آسیا و آفریقاست و قطعا کشورهایی که برنامه توسعه اقتصادی دارند برای نیروی کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرسیوم های اشتغال در سراسر کشور راه اندازی می شوند

کنسرسیوم های اشتغال در سراسر کشور راه اندازی می شوند