مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 13:352023-11-14حوادث

ورود دادستان به تصادفات بولوار پیامبر اعظم (ص) مرکز خراسان جنوبی


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: براساس دستور دادستان مرکز استان، از این بعد خودروهای دارای سرعت 60 تا 80کیلومتر جریمه و از 80کیلومتر به بالا علاوه بر جریمه تا یک هفته به پارکینگ منتقل خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علیرضا عباسی، رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران  اظهارداشت: بولوار پیامبر اعظم(ص) بیرجند به دلیل بی توجهی برخی رانندگان به قانون از نظر تصادف رانندگی در وضعیت بحرانی قرار گرفته و متاسفانه در تصادفات این بولوار تعداد زیادی از شهروندان غیرمقصر و عاباین پیاده دچار خسارت های مالی و جانی شده اند.

وی گفت: اغلب رانندگان قوانین رانندگی را در این بولوار رعایت می کنند اما با توجه به اینکه این بولوار یک معبر اصلی است و برخی آن را با کمربندی اشتباه می گیرند و از طرفی به دلیل کمبود سیستم های کنترل هوشمند تخلفات برخی رانندگان از حداکثر سرعت مقرره در این بولوار که 60کیلومتر است تخطی می کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی تصریح کرد: براساس دستور دادستان  مرکز استان، از این بعد خودروهای دارای سرعت 60 تا 80کیلومتر جریمه و از 80کیلومتر به بالا علاوه بر جریمه تا یک هفته به پارکینگ منتقل خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورود دادستان به تصادفات بولوار پیامبر اعظم (ص) مرکز خراسان جنوبی

ورود دادستان به تصادفات بولوار پیامبر اعظم (ص) مرکز خراسان جنوبی