مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 10:002023-11-15اقتصادي

پیشرفت 74 درصدی مجتمع آب رسانی کوچری خمین


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی از پیشرفت 74درصدی طرح ملی جهاد آب رسانی در مجتمع آبرسانی کوچری شهرستان خمین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حشمت اله عباسی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح ملی جهاد آب رسانی خمین از پیشرفت 74 درصدی مجتمع آب رسانی کوچری این شهرستان خبر داد.

وی تصریح کرد: پروژه جهاد آب رسانی در شهرستان خمین و آب رسانی به 6 روستا در شهرستان خمین هم اکنون با سرعت بالایی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه آب رسانی کوچری در شهرستان خمین تاکنون 5 روستا با جمعیتی بالغ بر 1300 نفر از آب شرب سالم و پایدار بهره مند شدند.

به گفته وی اجرای 7 کیلومتر خط انتقال آب و یک باب مخزن 200 مترمکعبی آب از دیگر اقداماتی است که در راستای بهره مندی مشترکین روستای جوباده از آب شرب سالم و پایدار، در دست اجرا است و در آینده ای نزدیک وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را تاکنون 140 میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی تصریح کرد: ساخت یک باب ایستگاه پمپاژ آب، اجرای 18 کیلومتر خط انتقال آب و یک باب مخزن 300 مترمکعبی از جمله اقداماتی است که در راستای اجرای این طرح انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 74 درصدی مجتمع آب رسانی کوچری خمین

پیشرفت 74 درصدی مجتمع آب رسانی کوچری خمین