مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-03بين الملل

وزیر کشور : روز 13 آبان همه نفرت خود را علیه اسراییل و آمریکا نشان خواهیم داد


وزیر کشور در خصوص تقارن جنگ غزه با 13 آبان امسال به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، - وزیر کشور در خصوص تقارن جنگ غزه با 13 آبان امسال به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، هستیم.

وزیر کشور گفت: در 13 آبان امسال همه نفرت خود را علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا به خاطر ظلم و ستم هایی که به مردم فلسطین انجام دادند، با شور و حماسه نشان خواهیم داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، احمد وحیدی وزیر کشور در خصوص تقارن جنگ غزه با 13 آبان امسال به عنوان روز استکبار ستیزی گفت: در اتفاقات اخیر در جنگ غزه و پس از عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اشغالی شاهد یک بیداری مجددی میان ملت ها در سطح جهان اسلام و حتی سایر کشورهای جهان که اسلامی نیستند، هستیم.

  وی افزود: آنچه که جوهره این بیداری را ایجاد می کند شناخت ماهیت و وجود جعلی رژیم صهیونیستی و همین طور حمایت های بی پایان و کم نظیر آمریکایی ها و برخی متحدین غربی از این رژیم جعلی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور : روز 13 آبان همه نفرت خود را علیه اسراییل و آمریکا نشان خواهیم داد

وزیر کشور : روز 13 آبان همه نفرت خود را علیه اسراییل و آمریکا نشان خواهیم داد