مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 07:302023-10-23ورزشي

حمایت باشگاه مس سونگون از کادر فنی تیم فوتبال


یاسر نجف زاده، مدیرعامل باشگاه مس سونگون، تاکید کرد که کادرفنی تیم فوتبال این باشگاه تحت حمایت کامل مدیریت قرار دارند.

- یاسر نجف زاده در گفت و گو با خبرنگار فارس در تبریز ضمن تبریک به اعضای تیم فوتسال و والیبال باشگاه مس سونگون بابت بردهای اخیر گفت: پیروزی خارج از خانه تیم فوتسال مان در خانه شهرداری ساوه که به کاهش اختلاف با صدر انجامید بسیار شیرین و ستودنی بود.

ضمن تبریک و خدا قوت به اعضای این تیم متحد از تیم والیبال جوان و آیند ه سازمان هم تشکر می کنم که یک برد خارج از خانه ارزشمند کسب کرده و ارزش هایشان را به رخ کشیدند.

او در مورد نتایج اخیر تیم فوتبال مس سونگون گفت: طبیعتا من هم مثل هر هوادار و تک تک اعضای تیم فوتبال از این نتایج ناراحتم اما در این مورد باید کمی شفاف سازی صورت بگیرد.

هدف گذاری باشگاه در فصل جاری حمایت از چهره های بومی استان و تحکیم جایگاه تیمی در لیگ یک است که هنوز دو سال از تاسیسش نمی گذرد.

مدیرعامل مس سونگون در ادامه تاکید کرد: در جلسه اخیری که با کادر فنی داشتیم در مورد موضوعات مختلفی که به نتایج اخیر منجر شده صحبت کردیم.

در همین جلسه به سرمربی تیم این اطمینان را دادم که کادرفنی از حمایت صد در صدی مدیریت برخوردار است و هر کمکی برای بازگشت به روند بردهای ابتدای فصل نیاز باشد انجام خواهیم داد و باشگاه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت باشگاه مس سونگون از کادر فنی تیم فوتبال

حمایت باشگاه مس سونگون از کادر فنی تیم فوتبال