مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-11اقتصادي

60 درصد صادرات ایران به تاجیکستان مربوط به خراسان رضوی است


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 60 درصد صادرات ایران به تاجیکستان مربوط به خراسان رضوی است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: 60 درصد صادرات ایران به تاجیکستان مربوط به خراسان رضوی است.

ابوالفضل چمندی در خصوص سفر هیئتی از تجار و بازرگانان خراسانی همراه رییس جمهور به تاجیکستان اظهار کرد: در سفر اخیر رییس جمهور ایران به کشور تاجیکستان، هیئتی از تجار و بازرگانان ایرانی به منظور مذاکرات دوجانبه با فعالین اقتصادی تاجیکستان به این کشور سفر کردند و رویداد فوق با حضور روئسای جمهور دو کشور برگزار شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تعاملات اقتصادی دو کشور ایران و تاجیکستان افزود: بیش از 60 درصد صادرات ایران به تاجیکستان از طرف خراسان رضوی انجام می شود و این موضوع برای استان ما حائز اهمیت است.

وی در خصوص دورنمای تجاری میان دو کشور افزود: سطح تبادلات دو کشور در تفاهم نامه ای که سال قبل به امضای روئسای جمهور دو کشور رسیده بود، باید به 500 میلیون دلار می رسید که هم اکنون در نقطه 250 میلیون دلار قرار دارد.

چمندی ادامه داد: پیش بینی ها اینطور است که با رفت وآمدهای سیاسی، اهتمام ریاست جمهوری ایران و پررنگ شدن مسائل اقتصادی بین دو کشور؛ به عدد هدف گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 درصد صادرات ایران به تاجیکستان مربوط به خراسان رضوی است

60 درصد صادرات ایران به تاجیکستان مربوط به خراسان رضوی است