مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 11:352023-11-12بين الملل

سفر مشاور بایدن به فلسطین اشغالی و کشورهای عربی درباره اسیران صهیونیست


مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا به منظور مذاکره درباره آزادی اسیران صهیونیستی به فلسطین اشغالی و کشورهای عربی سفر خواهد کرد.

- مشاور ارشد رییس جمهوری آمریکا به منظور مذاکره درباره آزادی اسیران صهیونیستی به فلسطین اشغالی و کشورهای عربی سفر خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برت مک گورک مشاور ارشد جو بایدن، رییس جمهوری آمریکا در خاورمیانه روز سه شنبه به فلسطین اشغالی سفر خواهد کرد و سپس تور خود را به اردن، عربستان، قطر و بحرین ادامه می دهد.

به نقل از وبسایت واللا ، قرار است مک گورک با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت، وزیر جنگ این رژیم و دیگر مسؤولان نظامی و امنیتی و سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی جنگ در نوار غزه و مذاکرات جاری درباره معامله احتمالی برای آزادی دهها اسیر را بررسی کند.

رسانه های صهیونیستی اعلام کردند، این سفر بخشی از رایزنی دولت بایدن با طرف های مختلف در منطقه با هدف ممانعت از گسترش جنگ غزه به سطح منطقه، آزادی اسیران صهیونیستی و آتش بس موقت در غزه است.

ساعاتی پیش، این رسانه ها گزارش دادند، هواپیمای حامل مقامات صهیونیستی در قاهره فرود آمد تا درباره آزادی اسیران صهیونیستی در نوار غزه رایزنی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر مشاور بایدن به فلسطین اشغالی و کشورهای عربی درباره اسیران صهیونیست

سفر مشاور بایدن به فلسطین اشغالی و کشورهای عربی درباره اسیران صهیونیست