مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 13:562023-10-30سياسي

«تعزیرات حکومتی» بدون هرگونه ملاحظه ای با دانه درشت ها برخورد کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، علی شعبانی در مراسمی که پیش از ظهر امروز به مناسبت سالروز تشکیل سازمان تعزیرات حکومتی و با حضور دادستان قزوین، مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی قزوین، رییس، قضات و کارکنان تعزیزات حکومتی استان در سالن جلسات تعزیرات استان برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که سازمان تعزیرات حکومتی و قوه قضاییه برنامه و اهداف مشترکی برای اجرای عدالت و مبارزه با مفاسد اقتصادی و قاچاق کالا دارند، باید همکاری و تعاملات مشترک نیز افزایش یابد.

وی ادامه داد: برای حل برخی از اختلاف نظرها باید کارگروهی مشترک در مرکز استان و شهرستان ها تشکیل شود تا موضوعات زمین مانده با جدیت بیشتری بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

رییس کل دادگستری کل استان قزوین با تاکید بر اهمیت و جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی در جامعه، اذعان کرد: یکی از موضوعاتی که برای مردم و جامعه مهم است برخورد با اخلال گران در نظام اقتصادی و امر توزیع می باشد.

مردم در کف جامعه با این موضوع درگیر هستند و تعزیرات حکومتی باید به صورت جدی و قاطع با آنان برخورد کند.

این مقام قضایی خطاب به مدیران تعزیرات حکومتی استان گفت: باید در موضوع معیشت مردم دقت نظر بیشتری داشته باشید و در برخورد با افراد سودجو و منفعت طلب که گاهاً از سوی برخی از مدیران حمایت می شوند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تعزیرات حکومتی» بدون هرگونه ملاحظه ای با دانه درشت ها برخورد کند

«تعزیرات حکومتی» بدون هرگونه ملاحظه ای با دانه درشت ها برخورد کند