مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 07:402023-11-04دانش

مصوبه ای برای «معلم» شدن دانش آموزان برتر مدارس


وزیر آموزش و پرورش از نهایی شدن مصوبه «کشف استعدادهای معلمی» در شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد که طبق آن دانش آموزانی که خلق و خوی معلمی دارند تحت عنوان استعدادهای برتر ملی در حوزه های آموزشی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، رضامراد صحرایی با حضور در شبکه آموزش سیما، اظهار کرد: از ستاد ملی تربیت شورای عالی انقلاب فرهنگی خواستیم که امکانی را برای ما فراهم کنند تا بهترین دانش آموزان ما در یک فرآیند روشن معلمان آینده ما شوند.

وی ادامه داد: در شورای عالی انقلاب فرهنگی یک مصوبه ای تحت عنوان کشف استعدادهای معلمی گرفتیم که طبق آن دانش آموزانی که خلق و خوی معلمی دارند بتوانند در آینده معلمان ما شوند.

این کار را شروع کردیم و نهایتا منتج به آیین نامه جذب استعدادهای برتر ملی در حوزه های آموزشی، فرهنگی، تربیتی، قرآنی، هنری، ادبی، پژوهشی، تربیت بدنی و ادبی شده است که انشالله مرحله پایانی خود را طی می کند.

وزیر آموزش و پرورش در عین حال خاطر نشان کرد: ورود به آموزش و پرورش نیاز به ردیف استخدامی دارد چراکه اینها دانشجوی عادی محسوب نمی شوند و از لحظه ورود به دانشگاه فرهنگیان مستخدم رسمی آموزش و پرورش هستند.

قرار شده است تا سازمان امور اداری و استخدامی 10 درصد از کل ردیف های استخدامی ما را برای این کار اختصاص دهد و امور حقوقی آن در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوبه ای برای «معلم» شدن دانش آموزان برتر مدارس

مصوبه ای برای «معلم» شدن دانش آموزان برتر مدارس