مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-05اجتماعي

شهرداری همدان مکلف به شفاف سازی نحوه اعطای مجوز دکل های مخابراتی شد


معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: شهرداری همدان مکلف به شفاف سازی تعداد و نحوه اعطای مجوز دکل های مخابراتی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز نخستین جلسه کارگروه استانی نظارت بر نصب آنتن و دکل های مخابراتی موضوع ماده 30 قانون هوای پاک، طبق شیوه نامه سازمان حفاظت محیط زیست با حضور دستگاه های مرتبط استانی برگزار شد که در خصوص امواج یون ساز و غیر یون ساز و تشعشعات رادیویی استان و جانمایی دکل های مخابراتی بحث و تبادل نظر شد.

 معاون محیط زیست طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان اظهار کرد: در این جلسه اعضای کارگروه ضمن ارائه نقطه نظرات و پیشنهادها خود مصوب کردند که در خصوص موضوع جانمایی و تعداد دکل های مخابراتی شهر همدان و نحوه اعطای مجوز، از سوی شهرداری همدان شفاف سازی صورت گیرد.

سیدعادل عربی بیان کرد: بر اساس ماده 30 قانون هوای پاک؛ سازمان حفاظت محیط زیست مکلف است با همکاری سازمان انرژی اتمی ایران و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نسبت به جلوگیری از انتشار خارج از حدود تعیین شده تمام امواج رادیویی، الکترومغناطیسی، پرتوهای یون ساز و غیریون ساز اقدام کند.

وی گفت: این سازمان باید به منظور حصول اطمینان از عدم افزایش میزان و شدت امواج و پرتوهای یون ساز و غیریون ساز از حدود تعیین شده در هوای آزاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان مکلف به شفاف سازی نحوه اعطای مجوز دکل های مخابراتی شد

شهرداری همدان مکلف به شفاف سازی نحوه اعطای مجوز دکل های مخابراتی شد