مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 09:152023-10-29اقتصادي

«لوح کاشان، شهر جهانی نساجی» رونمایی می شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: بیش از 300 طرح حوزه میراث فرهنگی و گردشگری  با سرمایه گذاری افزون بر 30 هزار میلیارد ریال (سه هزار میلیارد تومان) در این استان در حال اجرا است.

- ایسنا/اصفهان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: بیش از 300 طرح حوزه میراث فرهنگی و گردشگری  با سرمایه گذاری افزون بر 30 هزار میلیارد ریال (سه هزار میلیارد تومان) در این استان در حال اجرا است.

حمیدرضا محققیان، عصر (شنبه، ششم آبان) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: موافقت اولیه و موافقت اصولی برای اجرای 500 طرح در استان اصفهان گرفته شده است که با اجرای این طرح ها، زمینه اشتغال 2000 نفر ایجاد می شود.

وی افزود: گردشگران خارجی که به ایران و استان اصفهان سفر می کنند، دیدار از آثار تاریخی کاشان را در دستور کار خود دارند که وجود بیش از 70 واحد اقامتی در شهرستان کاشان، مورد استقبال آنها قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان، تصریح کرد: بسیاری از بناهای تاریخی در معرض تخریب توسط بخش خصوصی بازسازی و به اقامتگاه سنتی و سفره خانه های سنتی تبدیل شده است که بخشی از آنها تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«لوح کاشان، شهر جهانی نساجی» رونمایی می شود

«لوح کاشان، شهر جهانی نساجی» رونمایی می شود