مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:102023-10-28ورزشي

ورزش نوشهر زیر بار بی توجهی ها کمر خم کرد


هیات های ورزشی شهرستان نوشهر از کمبود اعتبارات تا اجاره سالن های ورزشی توسط افراد غیر بومی ضربه فنی شده و از نارسایی ها رنج می برند.

- ایسنا/مازندران هیات های ورزشی شهرستان نوشهر از کمبود اعتبارات تا اجاره سالن های ورزشی توسط افراد غیر بومی ضربه فنی شده و از نارسایی ها رنج می برند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاایسنا، شهرستان نوشهر با وجود داشتن ورزشکاران نامدار و قهرمانی در رشته های مختلف از جمله کشتی، تکواندو، قایقرانی، فوتبال ساحلی و سایر رشته ها که دارای عناوین قهرمانی در سطح ملی و جهانی هستند اما از مشکلات عدیده ای در حوزه ورزش رنج می برد.

مشکلاتی همچون کمبود اعتبارات، کمبود فضای ورزشی و نبود سالن های اختصاصی برای برخی رشته ها از جمله نارسایی های ورزش شهرستان نوشهر محسوب می شود.

جلسه ای جهت بررسی و رفع مشکلات هیات های ورزشی شهرستان نوشهر با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این نشست به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای لازم پرداخته شد.

در ابتدای این جلسه مجید پالوچ رییس اداره ورزش و جوانان نوشهر با بیان اینکه این شهرستان دارای پنج خانه هیات های ورزشی، 11 باشگاه تحت پوشش اداره و یک استادیوم ورزشی دارای چمن مصنوعی است، اظهار کرد: چهار سالن ورزشی از محل خودیاری شوراها و دهیاری ها، یک زمین چمن مصنوعی در روستای کشکسرا، یک زمین و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورزش نوشهر زیر بار بی توجهی ها کمر خم کرد

ورزش نوشهر زیر بار بی توجهی ها کمر خم کرد