مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 23:002023-11-19اقتصادي

69 میلیارد تومان طرح اقتصادی در دلفان بهره برداری شد


استاندار لرستان با اشاره به بهره برداری از سه طرح تولیدی و اقتصادی به ارزش 69 میلیارد تومان در دلفان گفت: مشکلات حقوقی کشتارگاه مرغ شهرستان دلفان برطرف شده و این واحد در آستانه شروع به کار مجدد است.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به بهره برداری از سه طرح تولیدی و اقتصادی به ارزش 69 میلیارد تومان در دلفان گفت: مشکلات حقوقی کشتارگاه مرغ شهرستان دلفان برطرف شده و این واحد در آستانه شروع به کار مجدد است.

فرهاد زیویار در پایان سفر به شهرستان دلفان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه نتیجه این سفر تجلی پیدا کردن ظرفیت های پاک و مجدانه مردم این دیار است افزود: سه طرح تولیدی و اقتصادی شامل نمایندگی فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو، توسعه کارخانه شن و ماسه و واحد تولیدی مصالح مبلمان شهری به ارزش 69 میلیارد تومان به بهره برداری رسیدند.

استاندار لرستان با اشاره به راه اندازی طرح تولیدی مصالح مبلمان شهری دلفان گفت: این کارگاه در زمینی به مساحت سه هزار و 200 متر مربع و اعتباری بالغ بر 10میلیارد تومان از سوی شهرداری نورآباد احداث شده است که ضمن بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال 30 نفر به صورت مستقیم فراهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

69 میلیارد تومان طرح اقتصادی در دلفان بهره برداری شد

69 میلیارد تومان طرح اقتصادی در دلفان بهره برداری شد