مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 13:302023-10-25سياسي

تنبلی مدیران عامل اجرا نشدن مصوبات سفر دهه 80 رهبر انقلاب است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور اعضا در محل استانداری برگزار شد، - معاون استاندار سیستان و بلوچستان گفت: یکی از عواملی که موجب شد مصوبات دهه 80 اجرا نشود تنبلی پاره ای از مسئولان بود که مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با مردم سیستان و بلوچستان به آن اشاره کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رضا شریفی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست شورای اجتماعی سیستان و بلوچستان که با حضور اعضا در محل استانداری برگزار شد، افزود: کار های بزرگی در استان در حال انجام است که این پروژه ها و اقدامات مسئولان باید رضایتمندی مردم را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: نگاه علمی در بعد مردمی سازی بدین معنی است که با اشراف به نظام مسائل باید نسخه ای جداگانه برای هر یک از مشکلات داد.

وی تصریح کرد: باید با برگزاری جلسات مستمر، اتفاقات خاصی در سطح استان ایجاد شود و لایه های اجتماعی متناسب با این برنامه ریزی ها سازمان دهی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: باید استان را یکپارچه ببینیم چرا که این ضلع ضلع کردن استان به مثابه سم کشنده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنبلی مدیران عامل اجرا نشدن مصوبات سفر دهه 80 رهبر انقلاب است

تنبلی مدیران عامل اجرا نشدن مصوبات سفر دهه 80 رهبر انقلاب است