مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 21:052023-11-04سياسي

افزایش رضایت مندی مردم، مشارکت حداکثری در انتخابات را به دنبال خواهد داشت


اگر بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم رضایت مندی آن ها را دربر خواهد داشت و این اتفاق باعث افزایش مشارکت آن ها در مسائل مختلف به ویژه انتخابات می شود.

- ایسنا/قم آقامیری گفت: اگر بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم رضایت مندی آن ها را دربر خواهد داشت و این اتفاق باعث افزایش مشارکت آن ها در مسائل مختلف به ویژه انتخابات می شود.

سیدمحمد آقامیری امروز 13 آبان ماه در جلسه شورای معاونین استانداری اظهار کرد: وظیفه ما به عنوان مدیریت استان حل مشکلات مردم است؛ اگر معاونی را مسئول پیگیری اموری می کنیم، در حکم استاندار است و همه مدیران استان موظف به همکاری با معاون مربوطه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: اگر بتوانیم گره ای از مشکلات مردم باز کنیم رضایت مندی آن ها را دربر خواهد داشت و این اتفاق باعث افزایش مشارکت آن ها در مسائل مختلف به ویژه انتخابات می شود.

استاندار قم گفت: در بحث حل مسائل، زمان در اولویت اول قرار دارد؛ کلیه مدیران استان بدانند مردم نباید معطل تصمیم گیری و نظرات ما مدیران باشند.

وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات از تاکیدات رهبر انقلاب است، تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود بر افزایش مشارکت حداکثری تاکید نموده اند، این فرمایش یک دستور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش رضایت مندی مردم، مشارکت حداکثری در انتخابات را به دنبال خواهد داشت

افزایش رضایت مندی مردم، مشارکت حداکثری در انتخابات را به دنبال خواهد داشت