مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 09:452023-11-05اجتماعي

مصرف آب واحدهای صنعتی نباید به مهارلو فشار بیاورد


مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس در حاشیه بازدید از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد گفت: مصرف آب در واحدهای صنعتی شرق شیراز نباید به سطح آب دریاچه مهارلو فشار وارد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، عطا پورشیرزاد به همراه معاون محیط زیست انسانی اداره کل و رییس اداره محیط زیست شیراز از کارخانه ذوب آهن پاسارگاد کوار بازدید کردند، پایش آب مصرفی کارخانجات صنعتی شرق شیراز و هشدار در باره طولانی شدن دوره خشکیدگی دریاچه مهارلو با برداشت آب بیشتر از جمله محورهای اصلی سخنان مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس دراین بازدید بود.

  وی در این بازدید که با هدف پایش آلایندگی های کارخانجات صورت گرفت اظهار داشت: برای نخستین بار از مجموعه ذوب آهن پاسارگاد بازدید می شود، داشتن رویکردهای محیط زیستی از سوی صنایع مورد تشویق و نقطه امید است، این نقطه قوتی است که صنایع و تولید کنندگان صنعتی در کنار کار تولید به مسوولیت های اجتماعی هم عمل می کنند.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس، با تاکید بر اینکه مصرف آب در کارخانجات تولیدی باید پایش شود افزود: مصرف بی رویه آب در  واحدهای تولیدی به منزله افت سطح آب های زیر زمینی در شرق شیراز و وارد آمدن آسیب به دریاچه مهارلو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف آب واحدهای صنعتی نباید به مهارلو فشار بیاورد

مصرف آب واحدهای صنعتی نباید به مهارلو فشار بیاورد