مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 08:302023-11-04ورزشي

دانش آموزان طلایه داران تحقق اهداف و ارزش های انقلاب هستند


مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جایگاه دانش آموزان در کشور، گفت: امروزه نقش دانش آموزان در حوزه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جایگاه دانش آموزان در کشور، گفت: امروزه نقش دانش آموزان در حوزه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است.

مسعود حمیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان روز دانش آموز، اظهار کرد: تربیت دانش آموزانی در تراز انقلاب اسلامی و گفتمان شاخص مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، رسالتی فراگیر بر عهده آموزش و پرورش کشور است.

دانش آموزان به عنوان طلایه داران تحقق اهداف و ارزش های انقلاب و در راس آن جهاد تبیین، نقش مهمی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی ایفا می کنند.

وی ادامه داد: آموزش و پرورش خوزستان، با بیش از یک میلیون دانش آموز در سطح استان، گام های مهمی با هدف نهادینه کردن آرمان های انقلاب و تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب، برداشته است که از جمله آن می توان به برگزاری اردوهای فرهنگی، تربیتی و علمی راهیان پیشرفت و برگزاری جشنواره های مختلف، فرهنگی، قرآنی و ورزشی اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان طلایه داران تحقق اهداف و ارزش های انقلاب هستند

دانش آموزان طلایه داران تحقق اهداف و ارزش های انقلاب هستند