مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 15:002023-10-28اقتصادي

رونمایی بازارگاه سیمارت، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب سیار بانک سینا


بازارگاه سیمارت، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب پرتابل بانک سینا در هم اندیشی سراسری مدیران بانک سینا در مشهد مقدس رونمایی شد.

- اخبار شرکت ها ؛ به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک سینا، این سامانه ها و شعب، با حضور پرویز فتاح، رییس بنیاد مستضعفان، وحید خاویی، مدیرعامل بنیاد علوی، غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل بانک سینا و محمدجواد دانش، معاون سرمایه گذاری داخلی و خارجی صندوق توسعه ملی به بهره برداری رسیدند.

 سیپات، سامانه حامی هوشمند سینا، سامانه ای ویژه ارائه خدمات بانکداری اجتماعی به گروه های مشتریان معرفی شده از سوی سازمان های حمایتی است که فاز نخست آن با همکاری بنیاد علوی به بهره برداری رسیده است.

پیش از این، اعطای وام های حمایتی و اشتغالزایی در مناطق کم برخوردار بنیاد علوی که از سوی بانک سینا پرداخت می شد، با دشواری های زیادی برای مشتریان همراه بوده است مانند اینکه متقاضیان باید مسافت زیادی را برای انجام برخی امور تا نزدیک ترین شعبه بانک طی می کردند یا آن که همکاران بانک سینا برای احراز هویت و افتتاح حساب برای این گروه، باید به این مناطق مراجعه می کردند تا فرآیند تسهیلات طی شود.

 در سامانه سیپات، این امکان فراهم شده است که اطلاعات جامعه مخاطب بنیاد علوی به صورت سیستمی و مکانیزه بر روی این سامانه ثبت شده و سپس متقاضیان بنا بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی بازارگاه سیمارت، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب سیار بانک سینا

رونمایی بازارگاه سیمارت، سامانه سیپات، شعب سیار و شعب سیار بانک سینا