مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-26اقتصادي

انعقاد تفاهم نامه مشترک برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد


شب گذشته (چهارشنبه شب) در حاشیه بیست وپنجمین سمپوزیوم فولاد کشور، منطقه اقتصادی ویژه لامرد تفاهم نامه ای مشترک با یک شرکت تامین سرمایه جهت تأمین مالی منطقه ویژه اقتصادی لامرد منعقد و امضا کرد.

- شب گذشته (چهارشنبه شب) در حاشیه بیست وپنجمین سمپوزیوم فولاد کشور، منطقه اقتصادی ویژه لامرد تفاهم نامه ای مشترک با یک شرکت تامین سرمایه جهت تأمین مالی منطقه ویژه اقتصادی لامرد منعقد و امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بزرگترین نمایشگاه بین المللی فولاد با حضور شرکت های بزرگ فولادی داخلی و خارجی تحت عنوان بیست و پنجمین سمپوزیم فولاد کشور از روز گذشته (سه شنبه دوم آبان ماه) در مرکز نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد و آغاز به کار کرد.

در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای تحقیقاتی و تجربیات علمی و فنی شرکت های فولادی و فعال در حوزه معدن ارائه می شود؛ سمپوزیوم فولاد 1402.

طبق روال سال های گذشته در جزیره کیش برگزار شده و از دوم تا چهارم آبان ماه برای صنعتگران و فعالان صنعت فولاد و همچنین فعالان حوزه معدن و صنایع معدنی کشور فعال خواهد بود.

در حاشیه نمایشگاه مذکور، با حضور مدیران عامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد و یکی از شرکت های تامین سرمایه، تفاهم نامه مشترک تأمین مالی به امضا طرفین رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه مشترک برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد

انعقاد تفاهم نامه مشترک برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه اقتصادی لامرد