مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 17:252023-11-14سياسي

30 کیلومتر لایروبی رودخانه در شهرستان های لرستان انجام شده است


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در مجموع 30 کیلومتر لایروبی رودخانه در شهرستان های استان انجام شده است.

- ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: در مجموع 30 کیلومتر لایروبی رودخانه در شهرستان های استان انجام شده است.

داریوش حسن نژاد درگفت وگو با ایسنا اظهارکرد: لرستان به دلیل شیب کوهستانی و شیب تند اراضی، بالاترین حجم رسوب را در کشور دارد به گونه ای که این حجم رسوبات حتی بالاتر از میانگین کشوری هستند وی با بیان اینکه لایروبی زیر پل بهداری و پیوستی در خرم آباد را انجام دادیم اما با اولین بارندگی پر از رسوب شد، بیان کرد: تنها لایروبی جوابگو نیست و باید علاوه بر ساماندهی رودخانه، آبخیزداری در بالادست انجام شود تا رسوبات به سمت رودخانه سرازیر نشود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان با بیان اینکه لایروبی رودخانه های لرستان در شهرستان های بروجرد، سلسله، خرم آباد، دورود، ازنا و الیگودرز انجام شده است، اضافه کرد: در مجموع 30 کیلومتر لایروبی رودخانه در این شهرستان ها انجام شده است.

حسن نژاد بیان کرد: در شهرستان های سلسله، لایروبی پِرسک انجام شد و در سیلاخور و در مجاورت روستای کپرجودکی و روستای رحیم آباد لایروبی انجام و همچنین رودخانه های در مجاورت روستاهای غلامان چگنی، دیناروند، دارایی، سهیل بیگی، ده باقر و چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 کیلومتر لایروبی رودخانه در شهرستان های لرستان انجام شده است

30 کیلومتر لایروبی رودخانه در شهرستان های لرستان انجام شده است