مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 07:152023-11-16پزشكي

ماجرای پزشک 78 ساله ای که خدمت به کشورش را اولویت خود می داند


دکتر سید ضیاءالدین تابعی یکی از پزشکان با تجربه است که با نیت خدمت به کشور و مردمش وارد رشته پزشکی شده و تحصیل کرده و همیشه دوست داشته دینش را به مردم ادا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، دکتر سید ضیاءالدین تابعی یکی از پزشکان با تجربه است که با نیت خدمت به کشور و مردمش وارد رشته پزشکی شده و تحصیل کرده و همیشه دوست داشته دینش را به مردم ادا کند.

او تحصیلات خود را در دانشگاه های معتبر کشور و دنیا گذرانده و تجربه کاری زیاد دارد و در حال حاضر پس از 38 سال خدمت بازنشسته شده است.

او در گفتگو با خبرنگار فارس خود را معرفی کرد و گفت: سید ضیاءالدین تابعی، متولد 1324 در استهبان، متخصص آسیبشناسی تشریحی بالینی و فوق تخصص آنکولوژی خون هستم.

او از سوابق و مدارک تحصیلی اش سخن گفت و بیان کرد: پزشکی عمومی را در دانشگاه تهران گذراندم و پس از آن تخصص را از دانشگاه آمریکا دریافت کردم و در سال 1362 که به ایران بازگشتم  به عنوان عضوهیئت علمی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز فعالیت کردم و در سال 1400 بازنشست شدم.

  80 مقاله در مجلات معتبر  وی  به فعالیت های پژوهشی اش اشاره کرد و افزود: حدود 80 مقاله در مجلات معتبر علمی دارم  و علاوه بر آن چند کتاب نیز نوشته ام، همچنین معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مسئول بخش پاتولوژی، رییس دانشکده پزشکی شیراز، عضو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پزشک 78 ساله ای که خدمت به کشورش را اولویت خود می داند

ماجرای پزشک 78 ساله ای که خدمت به کشورش را اولویت خود می داند