مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:152023-11-19سياسي

اجرای بیش از 2000 برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته بسیج در ساری


فرمانده سپاه شهرستان ساری، با اعلام اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد، گفت: افتتاح 3 خانه محروم با همت کمیته امداد و ساماندهی 10 گلزار شهید، - ایسنا/مازندران فرمانده سپاه شهرستان ساری، با اعلام اینکه در هفته بسیج امسال بیش از 2 هزار برنامه فرهنگی و اجتماعی در دستور کار قرار دارد، گفت: افتتاح 3 خانه محروم با همت کمیته امداد و ساماندهی 10 گلزار شهید، نمایش اقتدار بسیج در سالن سید رسول حسینی مهم ترین برنامه های ما در این هفته محسوب می شود.

سرهنگ سید ابراهیم شریفی امروز به مناسبت هفته بسیج در نشست خبری، یکی از پایه های اصلی موفقیت بسیج را اعتماد دانست و افزود: زیرا بسیج در متن و برخاسته از مردم است.

وی با اشاره به اینکه پیوند ناگسستنی بین مردم و بسیج موفقیت هایی را در طول تاریخ انقلاب اسلامی رقم زده است، اظهار کرد: جنایت ها و خباثت های رژیم کودک کش صهیونیستی امروز بیش از گذشته برای همه روشن شد و به نوعی تمام دنیا به توطئه های آمریکا به عنوان شیطان بزرگ و فرزندش اسراییل غاصب پی بردند .

شریفی تصریح کرد: اگر منطق بسیج و بسیجیان در دنیا امروز نبود شاید خیلی از مردم مظلوم جهان توانایی لازم برای مقابله با دنیای سلطه را نداشته اند که این یکی از افتخارات بسیج است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیش از 2000 برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته بسیج در ساری

اجرای بیش از 2000 برنامه فرهنگی و اجتماعی طی هفته بسیج در ساری