مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 12:552023-11-07سياسي

حجت الاسلام آقاجانپور: مدعیان حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می کنند


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: جنایات امروز رژیم صهیونیستی در حالی صورت می گیرد که همواره مدعیان حقوق بشر از آن ها حمایت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیین بزرگداشت هشتمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشگاه مالک اشتر و یادبود شهدای غزه، در جوار مزار شهدای گمنام این دانشگاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور نماینده ولی فقیه و رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مهدی جعفری رییس دانشگاه، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بهار رییس اداره عقیدتی سیاسی دانشگاه و جمعی از معاونان، مدیران، کارکنان، اعضای هیئت علمی و دانشجویان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجانپور رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع در این مراسم با بیان اینکه حمایت از مظلومان و محرومان در برابر ظالمان و مستکبران، وظیفه دینی شرعی و انسانی است و کسی نمی تواند بگوید که مسلمان است، اما در برابر ظلم و جنایت هایی که می شود، سکوت کند، گفت: هرچند ما به هیچ کشور و ملتی ظلم و ستم نمی کنیم؛ اما زیر بار ظلم، ستم و زورگویی هم نمی رویم.

وی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی طی 70 سال گذشته، گفت: جنایات این رژیم نامشروع در حالی صورت می گیرد که همواره مدعیان حقوق بشر از آن ها حمایت کرده اند؛ همچنین آمریکای امرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام آقاجانپور: مدعیان حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می کنند

حجت الاسلام آقاجانپور: مدعیان حقوق بشر از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می کنند