مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 09:122023-10-25اقتصادي

پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری در همدان


رییس پارک علم و فناوری همدان از پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری و معرفی طرح های کلان فناوری به معاونت علمی خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، مجید کزازی صبح امروز در جریان بازدید دستیار معاونت علمی، فناوری، اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از پارک علم و فناوری اظهار کرد: مساحت پارک علم و فناوری همدان 21 هکتار است که از این میزان پنج هکتار در اختیار ساختمان مرکزی و 16 هکتار آن قابل واگذاری به شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور است.

  وی با بیان اینکه 2 هزار و 300 متر از مجموعه در اختیار فضاهای کارگاهی و آزمایشگاهی است، افزود: پارک علم و فناوری در سه فاز احداث می شود که فاز اول آن سال 98 به بهره برداری رسید و فاز دوم آن نیز با تامین اعتبار معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان در آینده ای نزدیک افتتاح می شود.

پارک علم و فناوری همدان صریح کرد: استان همدان دارای 10 مرکز رشد و نوآوری در شهرستان های همدان، ملایر، نهاوند، کبودراهنگ، تویسرکان، رزن، فامنین، اسدآباد و.

است.

وی با بیان اینکه در شهر لالجین مرکز رشد تخصصی مربوط به صنایع دستی راه اندازی شده است عنوان کرد: در شهرستان ملایر نیز یک خانه خلاق با همکاری اوقاف و امور خیریه، در شهرهای همدان و لالجین نیز خانه خلاق با همکاری میراث فرهنگی و در فامنین توسط یک خیر راه اندازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری در همدان

پیگیری راه اندازی کارخانه نوآوری در همدان