مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 10:552023-11-09سياسي

کشاورز خوب؛ کشاورز بد در منطقه مختار بویراحمد و اعتراض به تبعیض


وقتی یک کشاورز میان خود و کشاورز همسایه رویکرد ناعادلانه از سوی مجریان و متولیان بخش دواتی می بیند و از رانت می بیند و می شنود دلسرد خواهد شد و این موجب می شود تا در حوزه تولید اختلال ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج یکی از محورهای توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد کشاورزی است استانی که مردم آن غالباً روستازاده و عشایرزاده بوده کار کشاورزی و دامپروری پیشه اصلی نیاکان و اجداد آباء این مردم این استان به شمار می رود.

در سند توسعه و تحول استان کهگیلویه و بویراحمد نیز از کشاورزی به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان یاد شده است اما می بایست مسئولان حوزه کشاورزی استان با وسواس و حساسیت بیشتری مشکلات و مسائل این بخش را در دستور کار قرار دهند.

بی شک در توسعه کشاورزی استان علاوه بر نیازهای اصلی مثل آب و نهاده ها و مباحث دیگر می بایست عدالت کشاورزی را نیز سرلوحه کار قرار داد و به آن توجه کرد.

برای مثال وقتی یک کشاورز میان خود و کشاورز همسایه رویکرد ناعادلانه از سوی مجریان و متولیان بخش دواتی می بیند و از رانت می بیند و می شنود دلسرد خواهد شد و این موجب می شود تا در حوزه تولید اختلال ایجاد شود در همین خصوص برخی از کشاورزان منطقه مختار در حومه یاسوج از گذشته تاکنون نسبت به بی عدالتی ها در حوزه کشاورزی گلایه های زیادی دار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورز خوب؛ کشاورز بد در منطقه مختار بویراحمد و اعتراض به تبعیض

کشاورز خوب؛ کشاورز بد در منطقه مختار بویراحمد و اعتراض به تبعیض