مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 07:402023-10-25اقتصادي

ثبت نام سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان در کردستان تمدید شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان از تمدید مهلت ثبت نام سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان تا تاریخ 11 آبان ماه 1402 خبر داد.

- فرزاد پیشکاری در گفت وگو خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به استقبال جامعه کار و تولید و اعلام اداره کل خدمات اجتماعی کارگران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مهلت ثبت نام جشنواره امتنان تمدید شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان افزود: در اجرای ماده 195 قانون کار و با هدف نهادینه سازی فرهنگ خلاقیت و نوآوری، ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش و تجلیل از کارگران، گروه های کار و واحدهای اقتصادی نمونه، سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید در سال 1402 آغاز شده است.

به گفته وی، اعتمادآفرینی، انگیزه بخشی و ترویج حاکمیت روح صداقت و همدلی در جامعه کار و تلاش با توجه به مسائل جامعه، نیازها و انتظارات جامعه کارگری، ایجاد زمینه و فضای مناسب برای رشد و پرورش نیروی کار و نقش آفرینی و تاثیرگذاری نخبگان جامعه کار از جمله مهم ترین اهداف برگزاری سی و پنجمین جشنواره امتنان است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اضافه کرد: گروه های کار و واحدهای اقتصادی کردستان می توانند تا 11 آبان ماه سالجاری با مراجعه به سامانه جشنواره به نشانی http://emtenan.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان در کردستان تمدید شد

ثبت نام سی و پنجمین دوره جشنواره امتنان در کردستان تمدید شد