مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 11:202023-11-09سياسي

توضیحات وزیر ارتباطات در خصوص انتخابات الکترونیکی


وی در خصوص پایداری اینترنت در زمان انتخابات نیز گفت: بر اساس قانون جدید انتخابات ، وزارت ارتباطات در ستاد انتخابات وظیفه تضمین ارتباطات پایدار و با کیفیت در ایام انتخابات را دارد و با توجه اینکه 20 درصد انتخابات به شکل الکترونیکی برگزار شود برنامه ریزی .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، عیسی زارع پور ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به صنعتی بودن استان مرکزی و جایگاه و موقعیت این استان، توسعه زیرساخت های ارتباطی در این منطقه امری ضروری است.

وی تصریح کرد: نیازمندی های صنعتی، علمی و فناورانه استان ایجاب می کند که زیرساخت های ارتباطی آن توسعه پیدا کند و خوشحالیم که امروز  پروژه فیبر نوری FTHH منازل و کسب و کارهای ساوه به عنوان بزرگ ترین طرح   در تاریخ ارتباطات کشور اافتتاح شد.

  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شهروندان ساوجی در صورت تمایل می توانند با ارائه درخواست از سرویس فیبر نوری ظرف یک ماه بهره مند شوند، بیان کرد: اجرای این طرح در تمام شهرهای استان در دستور کار است و به زودی محقق می شود.

زارع پور افزود: در پروژه فیبر نوری FTHH منازل و کسب و کارهای ساوه سرعت های تا چندصد مگابیت برثانیه حتی تا هزار مگابیت بر ثانیه فراهم شده که این میزان حدود 80 برابر سرعت ارتباطات ثابتی است که در کشور وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات وزیر ارتباطات در خصوص انتخابات الکترونیکی

توضیحات وزیر ارتباطات در خصوص انتخابات الکترونیکی