مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 20:552023-11-20سياسي

حدنگاری موجب توسعه مناطق جنوبی استان کرمان می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان  با هدف پیگیری مصوبات سفر معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان های جنوبی استان کرمان، - مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در دیدار با دهیاران روستا های شهرستان جازموریان با اشاره به فواید صدور اسناد رسمی مالکیت، بر ضرورت اقدام فرادستگاهی در زمینه پیشبرد حداکثری حدنگاری تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، سید مهدی هاشمی مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان  با هدف پیگیری مصوبات سفر معاون رییس قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به شهرستان های جنوبی استان کرمان، به جازموریان سفر و با جمعی از دهیاران گفتگو کرد.

او ضمن اشاره به تشکیل قرارگاه حدنگاری شهید سلیمانی به منظور اقدام جهادی در راستای صدور اسناد مالکیت شهرستان های جنوبی، بیان داشت: گروه نقشه برداری قرارگاه، از هفته آینده جهت تهیه نقشه املاک روستا ها به این مناطق اعزام می شود.

وی ضمن حضور در روستا های هدف به بررسی موانع و مشکلات پرداخت و با اشاره به فضای همدلی حاکم بر تمامی دستگاه ها، صدور اسناد مالکیت روستا ها و شهر های با جمعیت کمتر از 25 هزار نفر را با همکاری بنیاد مسکن، منابع طبیعی و راه و شهرسازی امکان پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حدنگاری موجب توسعه مناطق جنوبی استان کرمان می شود

حدنگاری موجب توسعه مناطق جنوبی استان کرمان می شود